Silikon Kalıp ve Hobi Malzemeleri Satışı

Silikon Kalıp ve Hobi Malzemeleri Satışı
Silikon Kalıp ve Hobi Malzemeleri Satışı

Gebze Kiralık Fabrika - Gebze Plastikçiler Organize Sanayi Bölgesinde KİRALIK FABRİKA - GEPOSB Kiralık Fabrika

Gebze Organize Sanayi Bölgesin, Kiralık Fabrika, Gebze Plastikçiler Organize Sanayi Bölgesinde Kiralık Fabrika, Gebze Plastikçiler Organize Sanayi, Bölgesinde Kiralık Fabrika, Gebze Organize Sanayi Bölgesinde Kiralık Fabrika,Gebze  Organize Sanayi Kiralık Fabrika, Kiralık Fabrika Gebze Plastikçiler Organize Sanayi Bölgesi, Kiralık Fabrika Gebze Organize Sanayi, Kiralık Fabrika Gebze Organize, Kiralık Fabrika Organize Sanayi Bölgesinde, Kiralık Fabrika Gebze,

53.000 DOLAR 
KOMİSYON BEDELİ KİRALAYANDAN ALINMAYACAKTIR

KAPALI ALAN
ZEMİN KAT
ÜRETİM ALANI 2814 M2
İDARİ KISIM (319 M2+297 M2) 616 M2
   
1.KAT
ÜRETİM ALANI 4244 M2
 İDARİ KISIM 1166 M2
 (362 M2+362 M2+362 M2+80 M2)  
   
 TOPLAM 8840 M2
   
1.KAT ÜRETİM ALANINA 6MT YÜKSEKLİKTE 1000 KG/M2  
TAŞIMA KAPASİTELİ ARA KAT YAPILARAK 4244 M2  
İLAVE ALAN KAZANILABİLİNİR
 
   
AÇIK ALAN  
4500 M2
   
ÇEKME MESAFESİ
ZEMİN KAT SOKAK 22 M
ZEMİN KAT CADDE 9,5 M
ZEMİN KAT YAN PARSEL (FABRİKA) 5 M
1.KAT YAN PARSEL    (FABRİKA) 32M
   
BOYUTLAR ZEMİN KAT
ÜRETİM BÖLÜMÜ ENİ 45,1 M
ÜRETİM BÖLÜMÜ BOYU 62,4 M
 1.KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ ENİ 45,1 M
 ÜRETİM BÖLÜMÜ BOYU 94,1 M
   
KOLON ARALIKLARI
ZEMİN KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ 6,5 M
  1.KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ 14 M
   
KAT YÜKSEKLİKLERİ
ZEMİN KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ 8 M
  1.KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ 12 M
  (ARA KAT YAPILABİLİNİR)  
   
İDARİ BİNA KAT YÜKSEKLİĞİ 4 M
   
İDARİ BİNA KAT ADEDİ 5
   
KAPILAR ZEMİN KAT
ÜRETİM BÖLÜMÜ DÜZ GİRİŞ 2 ADET

(ELEKTRİKLİ SEKSİYONEL)  
1.KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ %8,5 EĞİMLİ RAMPALI GİRİŞ 1 ADET
  ÜRETİM BÖL. 110 CM YÜKSEKLİKTE YANAŞMA RAMPASI 2 ADET
   
KRAİN SİSTEMİ
1.KAT 5 TON TAŞIMA KAPASİTELİ 3 KOLON
  SİSTEM ALTYAPISI  
   
TAŞIMA KAPASİTESİ ZEMİN KAT
ÜRETİM BÖLÜMÜ 2814 M2 SONSUZ
 1.KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ 2814 M2 3 TON/M2
  ÜRETİM BÖLÜMÜ 1430 M2 SONSUZ
   
ASANSÖR ÜRETİM BÖLÜMÜ
ZEMİN VE 1.KAT ARASI YÜK  
ASANSÖRÜ SİSTEMİ HAZIR  

İDARİ BİNA 5 DURAKLI 8 KİŞİLİK YOLCU HAZIR
ASANSÖRÜ 630 KG. TAŞIMA KAPASİTELİ  
   
ELEKTİK GÜCÜ 600 KWA
   
ÇATI KENET SİSTEM  
  - 0,70MM KALINLIKTA BOYALI GALVANİZ SAÇ
  - 180GR/M2 BUHAR KESİCİ ÖRTÜ  
  - 1,5MM KALINLIKTA OMEGA PROFİL  
  - 1,5MM KALINLIKTA Z AŞIK ELEMANI
  - 5+5 CM KALINLIKTA 52KG/M3 TAŞ YÜNÜ
  - 15MM KALINLIKTA OSB  
  - 120GR/M2 YAPIŞKANLI BUHAR DENG.ÖRTÜ
  - 0,60MM KALINLIKTA BOYALI GALVANİZ SAÇ
  - B.GAL.SAÇ ÜSTÜ 275G/M2 ÇİNKO KAPLAMALI
   
1.KAT ÜRETİM BÖLÜMÜ
6 METRE YÜKSEKLİKTE 3 TON/MN TAŞIMA
  KAPASİTELİ ARA KAT YAPILABİLECEK
  ŞEKİLDE ANKRAJ YAPILMIŞTIR.  
   
PENCERE SİSTEMİ
ÜRETİM BÖLÜMÜ ZEMİN KAT TEK SIRA
  1 KATTA ÇİFT SIRA (ARA KAT YAPILABİLMEYE
  UYGUN)  ÇİFT AÇILIMLI PENCERESİSTEMİ
  MEVCUTTUR.  
   

SUNDURMA
ZEMİN KAT VE 1 KAT KAPI ÖNLERİNDE
  4,6 METERE GENİŞLİĞİNDE SUNDURMA
  MEVCUTTUR  
   
İZALASYON
ÇATI 10 CM İZOCAM TAŞYÜNÜ MEVCUTTUR.
CEPHE 5 CM İZOCAM TAŞYÜNÜ MEVCUTTUR.
   
SU DEPOSU
KAPASİTE 200 TON
   
YANGIN SİSTEMİ
SPRİNGLER MEVCUT
HİDRANT SİSTEMİ 6 ADET
   
YANGIN POMPASI 3 ADET
   
HİDROFOR
KULLANIM SUYU İÇİN 1 ADET
   
   
YANGIN DOLABI
ÜRETİM ALANI 18 ADET
İDARİ BİNA 5 ADET
   
YANGIN ALARM SİSTEMİ MEVCUT
   
BASBAR SİSTEMİ MEVCUT
   
AYDINLATMA
ÜRETİM BÖLÜMÜ YÜKSEK TAVAN AYDINLATMASI MEVCUT
   
JENERATÖR
AYDINLATMA VE YANGIN İÇİN TEKSAN MARKA 410 KVA
   
GÜVENLİK 16 KAMERALI GECE GÖRÜŞLÜ SİSTEMİ YAPILACAK
   
ÇEVRE AYDINLATMA 16 ADET LED SİSTEMİ MEVCUT
   
ISLAK HACİMLER
HER KATTA  2 ADET LAVABO-TUVALET YAPILMIŞ MEVCUT
HER KATTA 1 ADET MUTFAK İÇİN AYRILMIŞ BÖLÜM  
   
İDARİ BİNA ZEMİN VE ASMA TAVANLAR KULLANICININ  İSTEĞİNE GÖRE DEĞİŞEBİLECEĞİ İÇİN
KULLANICI TARAFINDAN YAPILACAKTIR.  
   
İDARİ BİNA ELEKTRİK, ISITMA VE SOĞUTMA ALTYAPISI YAPILMIŞTIR.

NOT=KİRALAYAN KİŞİ'DEN HİZMET BEDELİ ALINMAYACAK

DETAYLI BİLGİ İÇİN
Realty World 
Garanti Gayrimenkul

Tek YETKİLİ
İbrahim EROL

Gebze Organize Sanayi Bölgesin, Kiralık Fabrika, Gebze Plastikçiler Organize Sanayi Bölgesinde Kiralık Fabrika, Gebze Plastikçiler Organize Sanayi, Bölgesinde Kiralık Fabrika, Gebze Organize Sanayi Bölgesinde Kiralık Fabrika,Gebze  Organize Sanayi Kiralık Fabrika, Kiralık Fabrika Gebze Plastikçiler Organize Sanayi Bölgesi, Kiralık Fabrika Gebze Organize Sanayi, Kiralık Fabrika Gebze Organize, Kiralık Fabrika Organize Sanayi Bölgesinde, Kiralık Fabrika Gebze,